۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 696
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
  • 788 بازدید
  • ارسال توسط :

پیام شهردار آب پخش بمناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت

پیام شهردار آب پخش بمناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت بنام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم ۳۱ شهریور ماه، یادآور حماسه آفرینی ها و ایثارگری های ملت رشید و سرافراز ایران در مقابله با هجوم ناجوانمردانه دشمنان تا دندان مسلح و دنیای استکبار است. هفته دفاع مقدس، […]

پیام شهردار آب پخش بمناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت

بنام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم

۳۱ شهریور ماه، یادآور حماسه آفرینی ها و ایثارگری های ملت رشید و سرافراز ایران در مقابله با هجوم ناجوانمردانه دشمنان تا دندان مسلح و دنیای استکبار است.
هفته دفاع مقدس، مصداق بارز حماسه آفرینی دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی است که با غیرت و قدرت، در مقابل دشمن بعثی و حامیان آنها ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک میهن، بدست بیگانگان بیفتد.
هفته اول مهرماه، آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس است.
تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، امری مبارک است و دانش آموزان با حقیقت مقاومت و ایثارگری در راه اعتلای میهن و عدم وابستگی به بیگانگان آشنا می شوند.
اینجانب هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را محضر خانواده معظم شهدا، رزمندگان، بسیجیان ، فرهنگیان، دانش آموزان و شهروندان فهیم آبپخشی تبریک عرض نموده، سربلندی و موفقیت همگان را از ایزد یکتا خواهان و خواستارم
اعظم صمصامی
شهردار آب پخش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*