۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 3167
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
  • 8 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث جاده سلامت+تصاویر
آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث جاده سلامت+تصاویر
شهردار آب پخش خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث جاده سلامت+تصاویر

شهردار آب پخش از آغاز عملیات اجرایی احداث جاده سلامت خبر داد. 

شهردار آب پخش از آغاز عملیات اجرایی احداث جاده سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛ مهندس محمد جامعی با اعلام این خبر اظهار داشت:این پروژه با هدف فضاسازی محیطی و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

مهندس جامعی افزود:طرح جاده سلامت یکی از پروژه‌های مهم شهری است که با هدف ترویج نشاط اجتماعی و خانوادگی در سطح شهر به اجرا در می‌آید و  این جاده فرصت مناسبی برای شهروندان فراهم می‌کند تا در فضایی امن و سالم به فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی بپردازند.

شهردار آب پخش با تأکید بر اهمیت گسترش فضاهای ورزشی و تفریحی برای افزایش کیفیت زندگی در شهر خاطرنشان کرد: این طرح بخشی از برنامه‌های مدیریت شهری آب پخش جهت افزایش فضاهای عمومی است که می‌تواند در بهبود سلامت جسمی و روانی شهروندان مؤثر باشد و  ایجاد چنین پروژه‌هایی در راستای تقویت تعاملات اجتماعی و ترویج فرهنگ استفاده از فضاهای شهری برای اوقات‌ فراغت است.

مهندس جامعی بیان داشت:این پروژه به طول ۶۰۰ متر می باشد که شامل جدول گذاری،کف سازی،دیوار سنگی حاشیه کانال،درختکاری،نصب وسایل ورزشی و چراغ های روشنایی می شود و انشالله فضایی مفرح برای شهروندان خواهد شد.

وی افزود:کف سازی این پروژه ۳۶۰۰ متر مربع است و انشالله  با نظارت واحد عمران شهرداری در سریعترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*