۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 3147
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
  • 6 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهر آب پخش برگزار شد+تصاویر
مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهر آب پخش برگزار شد+تصاویر
با همت شهرداری و شورای شهر آب پخش؛

مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهر آب پخش برگزار شد+تصاویر

مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهر آب پخش برگزار شد.

مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهر آب پخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛ مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهر آب پخش با حضور والدین آنها در دفتر شهردار آب پخش برگزار شد.

شهردار آب پخش در این مراسم با تبریک کسب موفقیت در آزمون سراسری فرزندان شایسته آب پخش اظهار داشت:کسب علم و دانش و حرکت در مسیر علم آموزی از جایگاه بالایی برخوردار است و در کتاب آسمانی و روایات معصومین(علیهم السلام) نیز به این مهم اشاره و تاکیدات فراوانی هم شده است.

مهندس محمد جامعی افزود:قطعا نخبگان یک جامعه تاثیر فراوانی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی و اجتماعی دارند و به عبارتی الگوی بسیار مناسبی برای مردم و بخصوص نسل جوان محسوب می شوند.

مهندس جامعی بیان داشت:کسب موفقیت های علمی و پژوهشی توسط افراد نخبه زمینه ساز پیشرفت و تعالی کشور است و نخبگان جامعه همواره باید مورد اهتمام ویژه باشند و حمایت شوند.

شهردار آب پخش در بخش دیگری از سخنان خود از نقش ارزنده نهاد خانواده و والدین دانش آموزان در موفقیت آنها گفت و ابراز داشت:خانواده فردی که قصد و هدفش موفقیت در آزمون سراسری است نقش بسیار ویژه ای دارند و باید فضا را برای درس خواندن و آرامش روحی و روانی دانش آموز را فراهم نمایند و از این جهت نقش حساس و مهمی دارند

وی خاطرنشان کرد:تجربه ثابت کرده است هر کسی تلاش و پشتکار داشته باشد موفق می شود و قطعا موفقیت این عزیزان ثمره همت بلند آنان می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش نیز در این مراسم با تبریک موفقیت برترین های کنکور سراسری ابراز داشت:جوانان شایسته آب پخشی با توکل بر خدا و همت بلند خود توانسته اند در عرصه های مختلف درخشان ظاهر شوند و موفقیت های بزرگی کسب نمایند.

جلیل رضایی افزود:در عرصه های مختلف مثل ورزش،هنر،علم و دانش و غیره همواره شاهد افتخارآفرینی فرزندان برومند و شایسته شهرمان بوده ایم و مفتخریم که امروز نیز در  مراسم تجلیل از نخبگان علمی شهر حضور داریم.

رضایی بیان داشت:حمایت از نخبگان علمی و ارج گذاشتن به این عزیزان نوعی سرمایه گذاری مثبت برای آینده است چون بسیاری از جوانان شهر این عزیزان را الگوی خود قرار می دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش خاطرنشان کرد: نگاه مجموعه شورا و شهرداری حمایت از جوانان شایسته شهر است و انشالله تلاش می کنیم تا آنجائیکه مقدور است و قانون اجازه می دهد حمایت های لازم را داشته باشیم.

برترین های کنکور سراسری نیز در این مراسم ضمن معرفی خود مطالبی در رابطه با نحوه قبولی و دانشگاه های محل تحصیل خود بیان داشتند.

همچنین والدین این عزیزان نیز مطالبی در رابطه با تلاش های فرزندان خود در راه کسب موفقیت در کنکور ارائه نمودند.

لازم به ذکر است در این مراسم از آقایان مهرشاد عباسی قبولی دانشگاه صنعتی شریف در رشته هوافضا،رضا آزمون قبولی دانشگاه علوم پزشکی بابل در رشته پزشکی،سید رضا مهدوی مرتضوی قبولی دانشگاه شیراز در رشته مهندسی کامپیوتر و خانمها حنانه حاجی زاده قبولی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته پزشکی و زهرا شاهینی قبولی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته داروسازی بودند که لوح تقدیر خود را از دستان مهندس جامعی شهردار،آقای رضایی رئیس شورا و مهندس بویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا دریافت کردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*