۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 3115
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
  • 22 بازدید
  • ارسال توسط :
ویژه برنامه روز جهانی کودک در آب پخش برگزار شد+تصاویر
ویژه برنامه روز جهانی کودک در آب پخش برگزار شد+تصاویر
با همت شهرداری و شورای شهر آب پخش؛

ویژه برنامه روز جهانی کودک در آب پخش برگزار شد+تصاویر

ویژه برنامه روز جهانی کودک در آب پخش برگزار شد.

ویژه برنامه روز جهانی کودک در آب پخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛ویژه برنامه روز جهانی کودک با حضور مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی شهر در پارک خضراء برگزار شد.

اجرای این برنامه را روژینا قاسمی بر عهده داشت و طنزپردازی استاد عبدالحسین شریفی و نقاشی با موضوع کودکان غزه و شعرخوانی و دکلمه خوانی و کاشت نهال توسط کودکان و مسئولین از جمله قسمت های مختلف این ویژه برنامه بود.

شهردار آب پخش در این مراسم با تبریک روز جهانی کودک اظهار داشت:روز جهانی کودک یادآور وظیفه‌ای است که ما در برابر کودکان برای ساختن دنیایی بهتر داریم و به منظور برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، توجه به نیازها و خواسته‌های کودکان امروز، هم‌افزایی فعالیت‌های دستگاه ها و نهادهای متولی کودک و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان نامگذاری شده است.

مهندس جامعی افزود:آینده متلق به کودکان امروز است و شما کودکان باید تلاش کنید با الگو قرار دادن افراد شایسته زمینه رشد و تعالی خود در آینده را فراهم کنید.

وی ابراز داشت:شهر متعلق به همه شهروندان است و زیبا نگه داشتن سطح شهر و کمک به زیباتر شدن سیمای عمومی شهر یک وظیفه همگانی است و شما کودکان می توانید در این زمینه نقش سازنده ایفا کنید

امام جمعه آب پخش نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی کودک ابراز داشت:کودکان مایه دلگرمی والدین در زندگی هستند و باید تلاش کنیم با فرزندآوری و تربیت شایسته آنان در جامعه نقش آفرینی داشته باشیم.

حجت الاسلام رضایی افزود:باید تلاش کنیم تربیت اسلامی و الگو برداری از افراد نیکو را سرلوحه کارها قرار دهیم زیرا آینده ایران اسلامی به همین کودکان تعلق دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*