۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2256
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
  • 222 بازدید
  • ارسال توسط :

پیام شهردار آب پخش بمناسبت روز شوراها

شهردار آب پخش در پیامی روز شوراها را تبریک گفت.

شهردار آب پخش در پیامی روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و ش.رای اسلامی شهر آب پخش؛ مهندس افشین خجسته پور شهردار آب پخش در پیامی روز شوراها را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

۹ اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است

شوراها در نظام جمهوری اسلامی به عنوان کی از شاخصه های مهم مرمسالاری دینی محسوب می شوند و نقشی موثر در پیگیری مشکلات مردم و رفع آنها دارند

انتخاب اعضای شورا با رای مستقیم مردم این پیام را می رساند که نظام اسلامی به مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت خودشان اهمیت می دهد و به عبارتی

با تاسیس شورای اسلامی شهر فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت.

اینجانب این روز را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر آب پخش که با همدلی، وظیفه شناسی، توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند و در این مدت با تعامل و دلسوزی ،شهرداری را در رسیدن به اهداف خود همراهی کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید که با همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت این تلاشگران عرصه اجتماعی را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف آب پخش مسئلت می نمایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*